Saxion op pad

Pilots rond het gebruik van de iPad in het onderwijs

Pilot AGZ: iPad, meerwaarde voor de fysiotherapeut

AGZ 1 t2

Pilotomschrijving: De Ipad inzetten als hulpmiddel voor de bewegingsanalyse en samenwerking binnen het onderwijs

Doelstelling en doelgroep: Met gebruik van de Ipad ervoor zorgen dat studenten efficiënter en beter leren analyseren en daarnaast de samenwerking verbeteren.

Omschrijving: wat houdt het project globaal in: Wat is het verwachte effect van de inzet van de iPads op bv de onderwijsverbetering, voorbereiding op het werkveld, innovatie voor werkveld etc.

De bewegingsanalyse van algemeen dagelijkse bewegingen en sport zijn met de Ipad beter te observeren en te analyseren. Door beelden in slow motion te bekijken en met elkaar te vergelijken zal de student beter kunnen observeren en meten. Dit zal later in het werkveld toegepast worden. Tevens wordt met behulp van apps de samenwerking verbeterd.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 8 maart 2013 door in AGZ: iPad in fysiotherapie en getagd als , .

Twitterberichten

%d bloggers liken dit: